25 minuter = 3 km

Fick inte med någon upp till spåret ikväll men skam den som ger sig. Grejen är den att om jag inte springer sitter jag och tänker på att jag "borde" och får ingen lugn och ro i sinnet.

Hur som helst tog det 25 minuter att springa 3 km, tyckte ändå att det gick bättre idag. Men vad är bra tid och jämförrt med vad? I morgon blir det spring i Söderköping och jag ska tvinga Jesper att följa med. Kan ni se mig bära honom till bilen?

Imorgon förmiddag har svärmor bjudit oss till henne och hon har tänkt ha ett eget "smultronställe". Vi ska få beställa vad vi vill ha för glass och hon ska servera. Undrar hur mycket hon har handlat hem för att klara ut det här. Min favorit är lakrisglass med lakrissås. Mums men jag "borde" inte äta glass alls.

Fick ett Psykbryt på mig själv förut. Kom hem från affären och kom på att jag glömt handla frukt till mig själv. Igge hade sagt att han ville ha godis så jag gick mest och tänkte på vad han ville ha och glömmer då bort mig själv. Tur att man då har en så snäll son som åker och handlar åt mig medans jag är i skogen och springer (eller vad det kallas).

Skickar med en bild på någon jag saknar:


Ha en bra kväll
Nilla

Kommentarer
Postat av: Veronica

Lilla söta MAdde! Vet hon att jag kommer och bor hos henne i slutet av månaden, tro...

Måste nog ringa henne.



Jag känner mej pepp idag!

Har städat HELA förmiddagen! Ser jag som motion! Jaag åt gröt till frukost.

XV-soppa och en banan till lunch.

Blir något med färs till middag men frukt i massor innan dess!



Behöver verkligen röra mej oxå känner jag för, det som faktiskt hade blivit ganska fast av träning börjar dallra och vara mjukt och sladdrig.

Men jag är lika sugen på att komma igång med mitt hälsosamma liv som jag är sugen på barnvakt och en hejdundrande fest med mina vänner Camilla och Ulric som varit i spanien i 9 dagar! Tänk vad sprit dom har med sej hem! ;)

2009-07-12 @ 12:52:27
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Madde

Saknar dig med mammi!!!

2009-07-12 @ 19:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0