Det blev vila!

Veronica och jag fick inte ihop det med jogging eftersom hon drar till Malmö nu ikväll. Nästa resa dit ska jag med så ni vet det.

Jag drog till stan och inhandlade mat för 1675 kronor. Sanslöst men nu finns det i frysen och jag har bara småhandlat sista tiden så nu var det dags faktiskt. När jag gick där på Maxi letade jag efter en Joy- butik men tänk det finns inte där. Så kom jag på att jag bestämt mig för att inte handla något som jag absolut inte behöver och då är det tur att det inte finns någon Joy. Men det finns gott om skoaffärer där..........Men idag var det inga skor som måste få bo hos mig.

Blev sedan superhungrig och svängde in  och köpte en Big-Mack och en light cola. Sedan blev det dåligt samvete men Veronica har sagt att jag inte får försöka kräkas, haha.

Har sedan fått in en del bilder från min mobil till datorn så nu behöver jag inte sno från andras bloggar så var så goda:

Sankt Petersburg:



Igge på båten



Vår båt var stor men det låg en intill som var större



En tjatig unge som nu vill ha datorn.



Vi hörs
Nilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0