En natt kvar

En kväll kvar i Nyköping före semestern. Hörde rykten om att några kollegor skulle ut ikväll............
Jag har beredskap!

Veronica skrev i ett tillägg att jag lärt henne att aldrig vara lat. Okey det finns gånger som man kan utnyttja latmasken, Jag slutade röka för att jag glömt handla cigg och sedan ine orkade gå tre trapper ner och handla. Sedan ska man inte vara lat om man ser att dynorna ligger ute i utemöbeln till natten, haha.......

Bra att Micke håller koll på Nytorp eller är det min blogg du håller koll på?

Syrran, Kan vi göra någon form av löplina för våra små godingar på Nytorp? Jesper och jag kanske dyker upp i helgen.

Hursom helst har jag faktiskt tappat 1.5 kilo av de som irriterade mig i början av veckan,trots min vinkväll från igår.

Kram
Nilla

Kommentarer
Postat av: Veronica

Igår tog jag in dynorna... En kvart efter det kom en miniskur...

Nu orkar jag inte ta ut dynorna igen,,, det ska ju bli sämre väder, men det är ju inte så konstigt, du o Putte har ju snart semester...

2009-07-02 @ 08:25:28
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Mikael Kalered-Hansson

Ang. löplina till barnen. Fick en rulle Gunnebo-nät av din far. Vi bygger en hage!!

2009-07-02 @ 21:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0