En semestervecka avverkad

Första semesterveckan har nästan gått och inte har jag gjort så mycket mera än kopplat bort jobbet. Sedan har jag tappat cirka ett kilo under veckan och det kilot tänker jag inte leta efter.

Igår när jag var på stan och provade kläder letade jag hela tiden efter XL vilket oftast är svårt att hitta. När jag sedan hittat det i t.ex. träningsbyxorna så var de förstora, likadant med tröjorna. Tror nästan inte att det är sant.

Dagens Hissning:
Madde
Motivering: Madde har kämpat hårt i tre år för att klara sin sjuksköterska examen. Hon har klarat alla tentor utan att behöva backa vilket jag vet att det inte är många som klarar. Dessutom bryr sig Madde om medmänniskor och hon lyssnar alltid på mig om jag behöver "Älta" något. Madde har också fått mig förstå att joggning är skönt samtidigt som det gör ont, peppade mig förra sommren och fick mig förstå att jag klarade mera än jag själv trodde. MADDE jag saknar dig men om tio dagar kommer jag med cykeln i bagaget.

Dagens dissning:
Vår microvågsugn
Motivering: Vår micro har låtit någon kräkas rakt in den (finns ingen annan förklaring till att den ser ut som den gör). Sedan har den inte sett till att den som gjort det torkat upp efter sig utan väntar tydligen tills jag gör det.

Tjo hej, joggning på eftermiddagen, vem hänger på!
Nilla

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag kommer med alla mina barn!

2009-07-10 @ 12:16:19
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Madde

2009-07-12 @ 20:01:28
Postat av: Anonym

Vilken fin motivering!! Jag är rörd!!!

2009-07-12 @ 20:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0