Ett helt gäng i skogen!

Dagens joggningstur är avverkad och vi blev ett helt gäng. Jesper, Sally, Micke, Veronica, Lithea, Havanna och jag. Micke och Sally sprang två varv var, Tror Sally blivit tokig men verkligen jätteduktigt. Själv sprang jag ett och ett halvt varv (tre kilometer). Har som mål att klara två varv innan semestern är slut.

Jesper sprang ett varv och var sedan med mig när jag sprang mitt halva. Faktiskt så kunde han nästan gå ifatt mig. Fattar ine att jag är så långsam. Imorse när jag gick kom det två männ igenom skogen och gick straxt bakom mig. Jag försökte dra på för att inte höra dem men faan det gick inte.

Veronica sprang ett varv men med ganska hög hastighet, trodde väll att jag inte skulle klara av barnen under tiden.Lithea plockade blåbär och Havanna satt i vagnen och skrattade tills det blev tråkigt och då tog jag upp henne, sedan var hom nöjd.

Vi har hämtat nya bilen och nu tycker jag att min är gammal och att det saknas en del funktioner som finns i den nya. Men jag vill spara pengar för att åka till Gambia så någon ny bil blir det inte. Förresten vann jag 21 kronor på lotto i onsdags.

Vi hörs
Nilla

Kommentarer
Postat av: Mikael Kalered-Hansson

Tack för tipset om spåret i Östra Husby. Det var bra grusat och lagom kuperat. Det saknas bara en plats för stretching och lite muskelövningar. Framför allt en bänk för träning av ölmagen. Kul med så många släktingar, nytta med nöje!! Hoppas Igge är nöjd med sin nya bil, det är en speciell känsla när allt är nytt och luktar fräscht. Nu har Sally och jag frossat i lövbiff och kroketter med sås. Belöning. Kram tills vi hörs på söndag.

2009-07-10 @ 20:07:18
Postat av: Syster yster

Aha... ho ä långsam, tycker mig ha hört det förut.hm....

2009-07-11 @ 02:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0