Hemma igen

Nu är jag tillbaka hemma och har inte tänkt åka på någon längre tripp mera den här semestern. Tänker vara hemma och softa, träna och bara vara.

Resan hem var lite småjobbig. Dels tycker jag alltid att det är jobbigt att åka från Madde och sedan var det inte det bästa vädret heller. Det regnade hela vägen utmed Vättern och ibland var hastigheten nere under 80 km/tim. Jag stannade en gång och tankade plus köpte en kaffe och en korv, max tio minuter. Kaffet var inte gott men behövdes.

Hur gör vi nu imorgon? Tar Veronica och stoppar barn och sin syster i bilen och kommer hit för en ordentlig joggingtur? Eller ska vi försöka komma iväg till något gym. Hur har Micke det med träningen? Har han sprungit något sedan han och Sally sprang vilse i Vrinneviskogen?

Maddes och mitt träningpass på Friskis i tisdags var med en tränare som skrek hela tiden:"nu jävlar" han hotade oss med en djupröst: "Om jag ser någon som maskar stänger jag av musiken och går hem", det var en riktig sköning med jättebra pass dessutom heter han något med Sten Hård, haha. Lite avundsjuk på Madde som får gå på det. Vore roligt att gå på det med Veronica och Sally.

Men ni som vet att ni behöver röra på er: Kom igen nu, jag är taggad!


Gambia

Nilla

Kommentarer
Postat av: Mikael Kalered-Hansson

Kära svägerska! Min träning går bra. Kan rekommendera 3,5 km i Vrinneviskogen. Fast två ggr då. Har faktiskt gått ner 4 kg på två veckor men eftersom min kropp stod som förebild för Rocky-filmerna så märks det inte så mycket. Kram Micke

2009-07-23 @ 20:56:42
Postat av: Sally

Om Veronica åker till husby så kommer jag definitivt och joggar :) Saknar husbyspåret!

2009-07-24 @ 00:16:02
URL: http://sallykalered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0