Hissa och dissa

Igår kväll såg jag en del på minnes stunden för Michel Jacksson. Jag har aldrig varit någon dyrkare av honom men blev ändå rörd att tårarna rann. Tänkte då på att kommentatorerna pratade om att det sas saker som han behövt höra medans han levde.

Pågrund av det kommer jag att närmaste dagarn Hissa någon och eventuellt dissa något, iden tagen från Rixmorronzo.

Dagen hissining:
Sally med motivering. Sally ställer upp och motionerar med sin 47 åriga moster, trots att hon springer sååå långsamt . Dessutom är Sally så himla rolig och jag trivs jättebra i hennes sällskap och önskar att vi snart kan åka på en semester igen ihop. Puss och kram till en av mina favossar.

Dagen dissning:
Min egen dumhet med motivering. Idag gick jag ut för att ta min morgonpromenad och tänkte då att det skulle vara bra att använda mina masaiskor  som jag tjatade om i våras och sedan knappt använt. Tog på dem och knallade iväg, kände redan efter cirka 100 meter att det här kommer att tära på hälsenorna. Men dum som jag ibland (ofta) är och dessutom envis så vänder jag inte utan fortsätter på min en timmes promenad. Gissa om hälsenorna känns korta nu.


Till kvällen är det tänkt att komma iväg på ett Ki-box pass. Men vilka ska med nu då? Är det bara Sally och jag?

Hör av dig om du vill med jag tänkte ringa och boka vid lunchtid.

P.S. Ingen djurupplevelse på morgonpromenaden idag men här hemma finns det dammråttor, någon som har en slav att låna ut?

Nilla

Kommentarer
Postat av: Sally

JA, vi åker på semester! Vad skönt! :D

2009-07-08 @ 11:35:07
URL: http://sallykalered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0