Hjälp mig ur sängen imorgon

Jag antar att jag kommer att ha en grym träningsvärk efter dagens träningspass. 30 minuter spinning och 30 minuter styrka. Trodde ett tag att jag skulle kräkas men man klarar mera än man tror.

Det är svårt att ha någon ordentlig koll på kaloriintaget tycker jag för mina pojkar (egentligen en gubbe) vill ha riktigt god vanlig mat men jag ser iallafall till att inte äta godis, kaffebröd eller något annat mellanmål som har skyhöga kalorier.

Pojkarna (en gubbe) stod förut ute och dreglade över en motorcykel som Glada köpt. En riktigt snygg HD. Jesper vill ha en i 18 års present. Vi firar honom söndagen den 9 vid lunch tid för då kan även Madde vara med eftersom hon kommer hit den helgen.

Tänkte hinna med och ta en tur till Nytorp imorgon och se om getterna som syrran har finns kvar, de har rymt ett antal gånger idag. Sedan blir det Ki-box pass till kvällen 75 minuter.

En bild på barnbarnen i Nytorpsmiljö tilsammans med sina mormödrar runda och goa

Nilla

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ett par av barnbarnen är ganska runda och goa dom oxå! Men så söta!



Träningsvärk idag?

Det har jag i alla fall! Men jag ser fram emot Ki-Boxen ikväll ändå!

Kram

2009-07-28 @ 08:58:03
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0