I baksätet på bilskolebilen.

Mors
Jag har nu varit med Jesper till bilskolan och suttit i baksätet medan han kört en lektion. Det gick faktiskt riktigt bra även om det finns en hel del för honom att träna på. Vi tänkte ta en tur runt här i Ö-Husby för att han ska få lite extra träning, han har nästa lektion imorgon.

I morse gick jag mitt varv runt Boberga och såg då "hästens bror" (älg). Den var cirka 100 meter bort så jag blev inte ens rädd, bara skönt med en naturupplevelse.

Sally och jag har bestämt att jag ska komma till henne klockan fem för att vi ska ta en joggingtut i något spår i Söderköping. Vi är vekligen på gång, undrar när det går över.

Jag har varit inne och tittat på statestik för min blogg och igår hade jag 25 specifika läsare, klart jag undrar vem för när jag själv räknar vilka det kan vara kan jag möjligen komma upp till tio.

Veronica är tydligen fortfarande lite krasslig, undrar om hon kvicknar till så pass att hon kan vara med på Ki-Box imorgon......

HA det gott
Nilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0