Ingen Jogging

Nähä inte blev det någon joggning idag inte. Inte blir det någon långpromenad imorgon för Axel ska vara hos mig och Therese ska ut och parta. Tänker ringa och tjata på Veronica att hon tar med sig Sally hit och vi tar ett varv i skogen imorgon förmiddag.

Dessutom blev det Pizza eftersom det plötsligt var fullt hus här.Kinna, Micke,Sally, mor, far,Therese, Axel, Igge och jag. Det var meningen att hälten av gänget skulle ätit på hotellet i Arkösund men kära mor fick ett blodsockerfall och de åkte hit istället. Mamma kvicknade snart till och det var ju trevligt med besök.

Imorgon åker jag till Malmö och träffar min Madde. Vi ska ta en tripp till Köpenhamn någon kväll och så tänkte jag ta och sola vid havet. Det ser ut som om vädret inte blir det bästa imorgon när jag ska köra ner men jag får ta det lugnt.

Nilla

Kommentarer
Postat av: Veronica

Här har du en som varit på drinkprovarkväll o inte kan lägga sej för allt bara snurrar...

Så för att inte spy rtt ut måste jag sitta lite....

Ingen jogging för mej tack, börjar det sunda livet på måndag tror jag.

Puss puss

2009-07-19 @ 03:40:53
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0