Jag är en dålig människa

Hur förklarar man det här?

När jag var ute på lunch idagoch satt på en riktigt mysig uteresturang somäven var bestämd att vi skulle till på källen blev jag sååååå sugen på rödvin men som jag tidigare berättat har jag beredskap.

Ringde och pratade me en kollega och berättade om min situation och hon är så snäll och sa att naturligtvis kunde hon ta beredskapen. Tror ni att jag då säger "nää det behöver du inte" ? Snabbt var jag där med beredskapstelefonen och lämnade över den.

Kom nu hem efter att ha delat två flaskor vin med mina två käraste kollegor. Jag har ätit en god Laxrätt och borde vara nöjd men nu är jag sugen på glass, choklad, muffins o.s.v. I den här lägen heten finns det enbart en åse hasselnötter och några äpplen. Tur att jag är för lat för att gå ut och handla.

Bara två arbetsdagar kvar ...........

Sov Gott

Kommentarer
Postat av: Veronica

du lärde mej " man ska aldrig vara lat..."

Men det gäller visst inte alltid, i detta läge är det alltså bra att vara lite lat!

2009-07-01 @ 20:20:53
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Svåger Micke

Jaha! Nu har svägerskan skaffat blogg. Var ska det sluta? Coolt Nilla, jag håller koll från Nytorp. Där finns det bredband numera.Kram från din svåger Micke.

2009-07-01 @ 21:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0