Kanske att jag får sällskap....

....av min son i joggingspåret imorgon.  Vi satt och pratade om det under middagen. Han trodde att jag skulle springa ifrån honom men grejen är den att han har inte sett min jogging takt. Igge tror att han skulle springa från oss båda och vi svarade att det är just därför som inte du ska med......

När kommer finvädret? Jag tycker inte att det gör så mycket just nu att vädret är dåligt men blir besviken om det inte är fint när Igge och jag ska iväg på kryssningen nästa vecka. Men jag skulle vilja ha lite brunare ben innan, bara av fåfänga. Får gå bort till solariet om det inte blir bättre i helgen. Håll tummarna för att solen lyser från klarblå himmel nästa vecka tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag.

Efter det har jag tänkt åka till Malmö och ligga vid havet medans Madde jobbar.

Madde

God Kväll
Nilla

Kommentarer
Postat av: Sally

Jag vill också jogga med er! :(

2009-07-09 @ 21:09:55
URL: http://sallykalered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0