Nähä inte vila

Lottodragning igår men livet är som förut men på lördag är det en ny dragning och då ni.

Fattar inte vart tiden tar vägen, torsdag idag och snart är jag tillbaka i "gruvan". Det är nog ganska bra för att då slipper mina nära och kära höra mitt tjat om att följa med mig att träna.

Funderar på om jag inte ska ta en 8 veckors ISO-diet nu när jag kommer till Nyköping, det är mycket enklare då när jag inte utfodrar min familj. Men sedan har jag väninnor som tjatar om att dricka vin på kvällstid, men jag får hålla mig undan. Ja,ja vi får se, det blir iallafall en del träning och morgonpromenader.

Jag hade tänkt att vila idag men nu verkar det som om Veronica vill jogga och då hänger jag givetvis på. Hade lite tankar först om att ta Boberga, 5 km, till kvällen men jag ställer upp för dig VIRGOTT. Bara att slänga barnen i bilen och komma.

Sally sitter nog just nu och äter en underbar frukost på Scandic, vilket hon verkligen är värd efter sina framgångar men hoppas att hon uppdaterar lite snart så att jag vet att de har det okey.

Nilla

Kommentarer
Postat av: Sally

Jag har det sjukt bra, uppdaterar snart! :D

2009-07-30 @ 18:47:24
URL: http://sallykalered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0