Såå tyst

Nu har Axel åkt till sin pappa Tommy och här blev så tyst och lugnt. Vi var i Söderköping och åt glass vilket inte var den mest lyckade tillställningen. Svinkallt ute och en jättekö innan vi kom in. Veronica och Therese passade på att smita så Jesper och jag fick ta hand om Axel och Lithea. Egentlligen inga problem förutom att jag såga att Lithea nästan inte kunde gå när vi skulle hem. På frågan om hon hade skoskav fick jag ett nekande men när jag frågade om hon ville bli buren av Jesper fick jag ett positvt svar. Eller kanske negativt för Jesper.........

Skoskav är en mycket vanlig och dödstråkig åkomma. Idag har jag plåstrat om Axel för att han har sår på hälarna. Jag har ett skav på ovansidan av foten och det gör så ont så jag kan nästan inte ha några skor. Måste till apoteket imorgon för att inhandla mera plåster.

Jag hittade en jätte fin klänning idag på Ellos som jag snabbt skickade efter. Tänkte lägga ut en bild på den men vet inte hur jag ska göra. Hoppas nu att den hinner komma innan kryssningen.

Inte blev det någon jogging idag inte hm... vad kan jag skylla på? Om det inte regnar i mogon när jag vaknar tänker jag ta en rask promenad runt Boberga, tar ungefär en timme. Eventuellt skulle Sally försöka komma hit och jogga imorgon kväll och om hon kommer då blir det ialllafall av.

Nu ska här sovas.

Skickar med en bild från den manliga hjärnans semester, haha





Kommentarer
Postat av: Veronica

JO men jag kanske kommer en sväng trots halsont, men hur mkt jogging det blir får vi se...

Kan ju alltid promenera lite snabbt..



Förlåt för stressigt, tråkigt sällskap idag...

2009-07-05 @ 22:30:26
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Sally

JAG KOMMER IMORGON! Mellan sex och sju, jogga inte utan mig! :)

2009-07-05 @ 23:35:20
URL: http://sallykalered.blogg.se/
Postat av: En Chockad MADDE

VA!! VARFÖR har du inte berättat att du skaffat en blogg!??

2009-07-05 @ 23:40:49
Postat av: Tessan

Jag kommer inte! Jogga är det tråkigaste som finns!!!!!! Puuuussssssssss

2009-07-06 @ 09:34:15
URL: http://tesslundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0