Semester

Nu är det slut på veckan fredagsmyyysss!

Kom hem för några timmar sedan och då var Axel och Therese med mig. Innan var vi på MAXI och handla och jag hittade ett par kortbyxor och tröja till Axel. Therese köpte sig en tröja och ett par skor till Axel.

Axel har en ny slogan:"Ta det lugnt" synd att han själv inte riktigt tycks förstå innebörden för lugnt är det minsta han tar. Eller kanske just nu då Therese och han ligger i soffan och myser. Meningen är att han ska somna så jag törs inte titta dit.

Tänkte försöka ta ett varv i spåret imorgon, är det någon som vill hänga på? Det ska ju inte bli lika varmt i morgon.

Var bort på Ica och hämtade ett paket från Ellos. I paket fanns det två toppar och en tunika som funkar bra men en kjol i svart linne med några vita rutor längst ner. Therese sa att den var ju inte ful men inte heller snygg. Svårtolkat tyccker jag men jag tar nog och skicka tillbaka den. Jag vill gärna ha en linnékjol men jag får väll kolla lite på stan.

Hm.. Axel sover inte.

Kom och jogga med mig imorgon
Nilla




Kommentarer
Postat av: Veronica

Jogga?! ...hmmm Hur gjorde man det nu igen?

2009-07-03 @ 22:45:21
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0