Sista arbetsdagen

Hoppade morgonpromenaden idag,behöver tiden till att få plocka ihop det sista på Sankt Annagatan 19 i Nyköping. Har inte å många arbesuppgifter kvar men har en anställningsintervju direkt efter lunch.

Plockar med spinningsskorna hem för att  se om det dyker upp något tillfälle under de här veckorna. Förövrigt har jag tänkt att satsa på jogging i skogsspåret, tänkte att jag ska klara två varv innan semestern är slut.Någon som hänger på: Micke och Sally kanske? Jesper och Veronica är också tänkbara träningskompisar det är bara att tjata på dem.
Nu drar jag till sista arbetdagen.

Tjoho!
Nilla


Kommentarer
Postat av: Sally

Jag vill träna med dig!

2009-07-03 @ 12:34:41
URL: http://sallykalered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0