Sista semester veckan

Jaha då var jag inne på sista semesterveckan och det känns lite bistert, skulle kunna tänka mig vara ledig ett tag till. Men jag vet också att när jag är på jobbet tycker jag att det är buskul och jag har en fullspäckad höst framför mig.

Mamma åkte hem igår från lassarettet och idag ska jag följa henne till vårdcentralen. Till kvällen blir det spinning, hoppas jag. Måste se till att det blir på rätt tid bara.

Sally, Therese och jag var och såg Brüno igår. Ja vad ska man säga, tänkte att filmen var lite kort men är glad att den inte var längre. Den var pinsamt rolig och ibland vi skrattade rejält. Filmen är från 11 år men jag tycker nog att den borde vara från 15. Nu är jag sugen på att se "Sommar med Göran".

På Nytorp finns det flesta nymodigheterna och man kan även bada tunna vilket jag passade på att göra.


Även Axel verkade gilla det:


När han inte plågade sin syssling


Nu blir det frukost

Nilla

Kommentarer
Postat av: Sally

Ja, vi måste se Sommaren med Göran! :D

2009-07-27 @ 13:24:22
URL: http://sallykalered.blogg.se/
Postat av: Veronica

Provar att kommentera... funkar ju aldrig.

Känns härligt i kroppen efter spinningpasset idag!

Kram

2009-07-27 @ 20:57:59
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Dinkäramanssysterdotter

Jag ska se brüno imorn nu :P

2009-07-27 @ 21:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0