Söndag

Idag mår jag mycket bättre fast att jag inte sovit jättemycke. Vaknade inatt av att telfonen ringde och vart då jätterädd att det hänt Jesper något eftersom han var i stan och tänkt gå ut och dricka öl. Kände att jag hade sovit stenhårt de få timmarna jag sovit och fattade först inget när det var min kära far i luren. Sedan var det bara att kasta sig i bilen och följa med till akuten där mor fick stanna kvar eftersom hon hade ramlat slagit i huvudet när hon hade blodsockerfall och dessutom vätska i kroppen.

Hemma igen vid fyra tiden och somnade kanske vid halv sex. Axel väckte mig sedan vid niotiden och hans mamma hade knappt fattat att jag varit borta.

Axel har sedan spelat sin egna komponerade låt "ta det lugnt " på trummorna medans jag tog en dusch. Efter det åkte vi till Nytorp och träffade Veronica, Sally, Lithea, Havanna, Kinna och Micke.

Hemma igen och har satt in köttfärslimpor i ugnen som vi straxt ska äta. Sedan ska Therese, Sally och jag gå på bio och se Bruno. Hoppas den är bra för annars är risken den att jag somnar..........
Nilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0