Stackars Sally

Hm.... hade lovat Sally ett spinningpass och vi åker till gymmet. Väl där får vi höra att det passet började för en halvtimme sedan........Jag hade sett på ett gammalt schema och nu gällde ett sommarchema. Men det var bara att bita ihop och gå in på gymmet och ta i med muskler som varit i vila ett tag.  Det var faktiskt kul och jag tror att Sally fick en ny syn på styrkrträning. Vi får väll se vad hon tycker imorgon........

Jag har nu plockat fram kläder till packning och när man jämför min hög med Igges så har han cirka 25 % av vad jag har. Det hår som skulle bort på kroppen är avlägsnat och gamalt nagellack bort, har inte fått på något nytt ännu.

Varje morgon kommer jag att besöka gymmet på båten så det är en hög med träningskläder med också. Nu ska det bli lyx i flera dagar.

Nilla

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha en härlig resa, jag är riktigt avundssjuk!!

2009-07-14 @ 22:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0