Tack o Lov för Nalle Puh


Hallå!
Axel och jag har varit i källaren ocj letat i kartonger efter bra filmer. Vi hittade Nalle Puh och tack o lov då blev Axel lite lugn och vi låg i sogffan och tittade och han föll i sömn. Han behöver verkligen sova, han har varit lite småkänslig på förmiddagen och frågar efter mamma. Men det är sällan han blir riktigt ledsen och är riktigt tålig när han slår sig, tror han ramlade 468 gånger igår.

Imorgon är första dagen på semestern och jag har redan tittat i almanackan om det finns någon vecka i höst som är obokad och kommit fram till att vecka 43 ska jag vara ledig. Undrar om min syster har tid och komma och hjälpa mig med tapesering då, jag får väll fråga.

Eller om det har ramlat in en massa pengar från ovan kanske jag tar en solig resa då, allt är möjligt.
Ta det lugnt

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0