Tack Sally



Vilken seg dag.
Det har regnat och regnat och jag har tänkt att då kan jag passa på och göra lite nytta som stryka m.m. Kände mig seg och lite nere så jag var och hyrde en film. "Hämden" en Kurt Wallander film. Den var riktigt bra men inte gav den mig någon kraft precis. Tänkte att jag skulle lägga mig och läsa en liten stund och sen...somnade jag och sov i två timmar....

Det bara fortsätta att regna och jag började fundera på om det verkligen går att springa med flytväst. Veronica hade redan sagt ifrån för att hon har en förkylning på gång. Ska jag verkligen lura ut Sally i detta ösregn? Ringde till henne för att försöka avstyra lite snyggt men fick då veta att jag var en "Pussi" om jag ballade ur. Antar att det betyder någon svag person i högklackat och det vill man ju inte vara.

Sally kom och vi tog en runda i spåret, det var så tugnt. Sally sprang cirka 50 meter framför mig och mot slutet hade nog det avståndet ökat något men hon är ju 15 år och jag 47.

Vi ska försöka få till ett pass till imorgon och kanske komma iväg på Ki Box på onsdag, någon mera som vill hänga på. Kanske Sally fårmed sin pappa att springa, tror inte det skulle skada honom. Sallys mamma borde också följa med och bara gå runt och heja på oss andra. Sally tjata allt du kan.

Kom igen nu
Tusen tack Sally
Tillsammans är vi bäst

Nilla

Kommentarer
Postat av: Sally

Tack själv! :)

2009-07-07 @ 12:33:12
URL: http://sallykalered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0