Vad jag är bra

Nu har Sally, Veronica och jag joggat. Tänkte att nu måste jag verkligen ta ett hårt pass.

Sagt och gjort!
Eftersom vi hade de små med oss la vi upp passet på följande viss: Jag drog iväg först ett varv, när det varvet var avklarat hängde Sally på och sprang sitt första när jag sprang mitt andra. Veronica fick sedan dra iväg när jag gjort min två varv klart.

Bra taktik faktiskt och tror att jag klarade andra varvet tack vare att Sally drog lite, vi sprang sida vid sida fram till jävulsbacken där Sally drog ifrån. Andra gången i backen var en nära döden upplevelse eller upplevelsen var precis när jag kom upp, fanns inte mycke kvar att ge då men tvingar ändå mig själv att fortsätta.

Jag sprang de här två varven på 30 minuter. Veronica tycker att det är jättebra och ja det är det nog om man tar i beräkning att jag inte är någon supervan joggare och att jag är nästan 48 år. Dessutom har jag en övervikt på cirka 15 kilo som jag bär på undertiden jag joggar.

Om jag är taggad?
Svar: JA

Nilla

Kommentarer
Postat av: Sally

Hej, läste din kommentar och jag tyckte att det lät fantastiskt, detta träningschema du satt ihop! Hurra för flyttad ki-box! <3

2009-07-24 @ 21:33:35
URL: http://sallykalered.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja men jag är lite orolig för Ki-box, förstås kul om Jesper är med men jag vågar inte köra mot honom och jag vill inte vara med ledaren...

Sen ska jag bara flirta med sambon lite för det blir bra klurigt att ta med barnen på spinning och Ki-box...



Imorgon förresten, jag kanske åker med mamma o mormor o morfar till auktionen så joggning får bli på eftermiddagen, och i så fall åker vi nog kanske till dej i alla fall... Eller, ja vi får höras om det.

Lithea sover hos mormor i natt så man KANSKE få lite sovmorgon för det är lättare att söva om Havanna när inte Lithea "stör"

Jag ringer dej under morgonen, förmiddagen...



Kram

2009-07-24 @ 22:03:32
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0