Många men i det här inlägget!

Idag känns de senaste dagarnas träning i kroppen men så himla kul det är med träning. I synnerhet när man är ett gäng som peppar varandra. Svetten rann ordentligt om oss igår när vi var på Ki-Box och då inte minst på Jesper. Tror att han också tyckte det var kul. Jag tränar inte bara kroppen utan skriker mig lite hes bara för att det är kul, helt galet.

Veronica ska eventuellt simma idag och det tycker jag låter som en bra grej faktiskt, funderar på om jag inte skulle försöka få till det också. Men samtidigt känns det lite omständigt. Jesper och jag pratade om att springa, eller det var nog mest jag som pratade. Men jag skulle egentligen vilja köra på samma vis som sist med att Sally hänger på sista varvet för jag tror att det var hennes förtjänst att det gick så bra då. Men hon ska ju sitta och lata sig i en bil till Malmö idag, stackarn så för henne blir det ingen träning. Men hur skulle hon annars ta sig till Malmö.

På Ki-Boxen kände jag en klar skillad på Sallys slag från förra gången vi var då både i teknik ,styrka och kondition. Bra jobbat Sally. Men så har hon ju legat i också.

När jag skulle sova igår kväll låg jag och var hungrig, hade fantasier och stuvad potatis och isterband. Den rätten är inte den bästa för en tjockis som jag men jag tror att jag ska göra en variant av den iallafall. Dessutom efterlyser jag en kräftskiva, gärna på en nybyggd altan någonstans nära Bråviken........... Men när kan vi få till det då!!!!!

Obs: Jag har fått ett inlägg om klänningen och att jag ska ta den rutiga men det står inte från vem. Kan det vara Madde?

En fråga:
Ska man vila?

Ha en bra dag
Nilla

Kommentarer
Postat av: Sally

Ki-box började faktiskt bli ganska roligt :D Och nästa gång jag åker till Malmö tar jag cykeln! Mycket roligare. Men då kan jag inte sitta och kommentera din blogg såhär. Och det vore ju tråkigt :)

2009-07-29 @ 16:29:53
URL: http://sallykalered.blogg.se/
Postat av: Tessan

Kräftskiva på Nytorp låter som en utmärkt idé!!!! Sista helgen i Augusti kanske??? Kram kram

2009-07-29 @ 16:51:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0