Vilse i pildammsparken

Eftersom Madde jobbar roar jag mig själv. Jag har varit ute på en cykelsväng, cyklade till Maddes jobb med matlådan hon glömde i morse. Sedan till Pildammsparken som är en ganska stor park. När jag ska ut därifrån så........kom jag inte ut där jag kom in men modig som jag är valde jag att cykla åt ett håll dit jag trodde att triangeln låg. Cyklade i cirka 15 minuter innan jag vände.......... tillbaka till ruta ett.

Hur som helst så hittade jag till triangeln och där ett par svarta linnébyxor och en blus som gärna följde med hem till en smärre kostnad.

Ikväll ska Madde och jag till friskis och svettis och träna. Efter det kommer hennes för mig okända pojkvänn och äter middag med oss. Hur ska det gå då!

Nä, nu ska jag äta och sedan vila.

Bild från gårdagen av Nimis



Nilla 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ni verkar ha mkt trevligt i alla fall.

Denna dag har varit halvbra med tabke på points o motion.

Lithea har feber.

Puss

2009-07-21 @ 18:52:45
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0