Använd solskydd

Har ni hört Gert Fylkings sång till studenter. Den är så jättebra och så rätt och riktig, jag tror att den heter "lyssna till hjärtat" och kanske finns på RIXFM´s sida. Med den livserfarenhet jag har håller jag med honom.

Så en ny solig dag men jag får minnsann gå och jobba. Dagen är inte lika full späckad som igår men nästan. hinner nog med ett mellis i eftermiddag. Men tyck inte synd om mig för jag planerar mina dagar själv och gör alltid så. En del dagar blir helt späckade och då i början på veckan, trligen leter jag jobb på torsdag men kan då flexa ut.

Jag brukar säga till en kär vän att man inte ska väga sig varje dag. Men jag lever inte som jag lär och har klivit upp på vågen nu på morgonen och ser då att det går åt rätt håll.

Kram
Nilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0