Söndag

Hallå
Söndag och en vecka kvar till semestern.
Måste väll och jag vet att det blir bra bara jag kommer dit och att veckan sedan kommer att flyga iväg.

Antar att jag blir grymt arg på mig själv imorgon när jag ställer mig på vågen för nu har jag varit omåttligt slarvig. Men det hänger ihop med att jag har ont i halsen. Dels för att jag inte törs träna då och så vill jag hela tiden ha något att svälja för att det lindrar halsen. Hur som helst så måste jag ta tag i matvanorna igen. JAg ska göra det imorgon och en av anledningarna till att jag startar den här bloggen är för att jag ska få mera motivation till att skärpa mig och kämpa.

Nu måste jag kasta ihop det som ska med till Nyköping och dra till färjan.
Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0