Välkommen till min nya blogg!

Hej och välkommen till min blogg.
Om du nu råkar titta förbi vilket inte är så troligt.
Min blogg kommer att handla om mig och vardagsproblem såsom naturligtvis min övervikt.
Jag är idag 47 år och bor å Vikbolandet men jobbar I nyköping. Mitt jobb ingår i den kommunala sektorn vilket gör attt jag inte kommer skriva så mycket runt det.

JAg älskar att träna och då i första hand SPINNING. Mit träningsställe är Hälsomagasinet i Nyköping och jag ängnar mycket tid där.

Under våren har jag varit med i en KOM-I-FORM kurs och då tappat nio kilo. Men det finns mycket att ta av fortfarnade.

JAg är mormor till den underbaraste lin-tott vid namn Axel.  Axel är två år och en riktigt energiknippe. Både för honoms skulle, mina andra anhörigas skull, min hälsas skulle måste jag se till att få bort en del överflödigt fett på min 171 långa kropp.

Vi kanske ses i nätvärden!
Hälsningar Axels mormor Nilla

Kommentarer
Postat av: Tessan

Välkommen till bloggvärlden då lilla mamma!!!!

2009-06-28 @ 22:44:16
URL: http://tesslundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0