Euvolitions fel

Jesper grabben min har kommit på att kliandet vid läkning måste vara ett euvolitions fel.

När läckningen håller på som bäst kliar det och då är det svårt att låta bli att vara där med fingrarna och klia. Om man kliar så går såren upp igen och det kommer in bakterier som gör att det blir infektioner. Detta måste vara ett euvolitionsfel.

Hm....jag har lärt mig att det ibland handlar det om utrensing av svaga arter och att de starka överlever ... det är starkt att låta bli att klia.

Jag är stark!

Idag ser jag värre ut tycker iallafall jag själv:



En stor full påse som hänger nedanför varje öga. Försöker få bort dem med kylglasögonen men det är tråkigt att ligga stilla.

Kanske man skulle trösta sig själv med ett par nya stövlar. Såg ett par igår på La Stampa för 2300 kronor.

Nilla

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Misströsta inte jag är säker på att det kommer bli jättebra när det har läkt, och inte pilla. Vad gäller stövlarna så kostar de ju bara 1500 ur din egna plånbok, så gillar du dem så köp.

2009-11-06 @ 11:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0