Tid

Vad händer med tiden? Tydligen tycks den gå fortare och fortare.

Några av mina nära och kära har hört mig prata om att en del själ tid. Om jag har bestämmt med någon att vi ska träffas vid en plats vid ett bestämt klockslag räknr jag med att den personen passar tiden. Naturligvis kan man ibland vara sen men om någon alltid är sen blir jag sur.

Tänk dig att du har en vän som du brukar bestämma träff med på stan och hon alltid är tio minuter sen. När det har hänt sex gånger har hon stulit en timme av ditt liv. Låter det hårt?

Om du vill slippa att ta ansvar för något kn du säga: Jag har inte tid? Men det är en ren lögn för alla har tid men vi kan ha problem att prioritera den.

Tid har vi alltid ända tills "vi har gått ur tiden"

Någonstans ifrån kommer det positiv energi in i mitt blod men jag undrar var den kommer från.......
Tack till den som skickade den.

Nilla


Kommentarer
Postat av: Veronica

Du har helt rätt i vad du skriver!

Själ är en sammanfattande benämning på alla mentala förmågor hos levande varelser

Stjäl är vad du menar antar jag! ;)

Förlåt, kunde inte låta bli!

LOVE YOU!

Puss

2009-11-19 @ 09:04:05
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0