Vad vet jag!

Under de senaste dagarna har jag gått och ätit allt som kommit i min väg och har det inte kommit i min väg har jag letat upp det. Dessutom har jag inte motionerat något och min kropp skriker efter en rejäl energitömmning. Därför kommer jag att åka upp till Nyköping imorgon eftermiddag för att göra ett styrkepass.

På måndag morgon kommer jag att kliva upp på vågen men jag vet inte om jag törs titta på resultatet med fullt öppna ögon.....

På tal om ögon ja: Mina ögonlock läker bra och det ser riktigt bra ut tycker jag. Dessutom är det flera som sagt att jag ser mycket piggare ut och tänk då så pigg jag kommer se ut sedan när jag piggnat till.

Till kvällen har vi hyrt en Johan Falk film och till den tar jag en snickers för jag antar att det kommer en i min väg om jag tar vägen via sidebordet där det finns en kartong.........



Vad vore livet utan laster....

Nilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0