Fredagsmys med Axel

Fredag kväll och Axel med Mor är här. Han har sjungit och spelat trummor, tjatat på morbor Jesper men somnade till slut i soffan. Hoppas han förstår att mormor behöver sova i morgon och inte vill gå upp före klockan sju......

Förövrigt är helgen lugn, ska fira pappas 77 årsdag på söndag och hoppas då att mina syskon är där. Jag har faktiskt en särskild present till min syster eftersom hon fyllde i augusti och jag inte haft tillfälle att fira henne. Hoppas hon läser och blir nyfiken.

I morse smygvägde jag mig och vågen visade ett kilo minus från i måndags. Men det gills inte för det är måndagsvikten som gäller, hårda regler.

Idag fick jag en ny triss från Veronica men inte heller den var det vinst på. Nu tycker jag att hon får skärpa sig och om hon ska äta icke tillåten "frukt" kan hon väll åtminstonde köpa vinst lotter.

Sov Gott
Nilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0