Nya stövlar!

Jaha ja. Här frågar jag vad ni tycker om stövlarna och sedan beställer jag ett par andra.


Får se vad jag tycker när de väl kommer. Går alltid att skicka tillbaka om jag inte är nöjd.

Idag har jag varit och träffat Medicinskt Ansvrig Sjuksköterska (MAS) i Norrköpings kommun angående ett klagomål som jag lämnade in i januari. Anmälan är en så kallad Lex-Maria på sjuksköterskor. Mas:en har gjort en bra utredning och det är bara att hoppas att detta inte ska ske igen. Den sjuksköterskan som har varit bristfällig är nu omplacerad. Nog om detta.

Efter det var jag och åt lunch med en vän och förre detta kollega. Om jag saknar henne på jobbet då. Fick också träffa hennes lilla pöjk som föddes någon gång i våras.

Sedan hem till mor och far, mamma fick komma hem från sjukhuset idag. Hon är inte precis pigg men skönast för henne att vara hemma, distiktsköterska ska nu komma varje dag till henne.

MEN imorgon är det dags att åka till stockholm och kolla upp ögonlocken.
Spännande, spännande

Nilla

Kommentarer
Postat av: Maria

....om jag saknar dig då...



Kram på dej Gunka!

2009-10-21 @ 19:55:24
Postat av: anna skut

Lycka till imorgon.

2009-10-21 @ 22:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0