Otålig

Äntligen har jag varit på gymmet och kört ett styrkepass. Imorgon kommer säkert träningsvärken men den är välkommen, tror jag.

Skönt att kunna gå in på funbeat och snygga till siffrorna lite för de är verkligen inte snygga nu men de kan bli bättre. Får se om jag kan komma iväg imorgon också men har nu tänkt att två till tre pass i veckan faktiskt får räcka för jag hiner inte mera just nu.

Det svåraste nu är inte att äta rätt utan att inte väga sig varje morgon. Vågen står på hatthyllan för att förhindra smygvägning. Nästan att jag klättrar upp och ställer mig på hyllan.... Att hålla på och väga sig varje morgon skapar bara frustration och stress. Fredagar får jag väga mig men den vikten gills inte utan det är måndagmorgon som gäller. Under helgen väger jag mig cirka 45 gånger men den vågen (husby vågen) är inte sanningenlig så jag vet inte varför jag kliver upp där i ett kör. Men det kanske ger motion.....

Jag har precis fått i mig min sista måltid för idag: Rostbiff med poatatissallad. Potatissalladen är smaksatt med dijonsenap och är så god så jag är så nöjd.

Gott

Nilla


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jo man blir lite väga-sig-varje-dag-fanatisk ibland...

2009-10-06 @ 21:00:53
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0