Smygvägning

Är så nyfiken på vikten och i morgon är det tillåtet att smygväga sig, vågen får komma ner från hatthyllan på fredag morgon men det är vikten på måndagen som räknas. Måste bara se lite för helgen för annars kan jag spåra ur.

Har nu suttit och, när förresten legat i sängen och planerat nästa veckas matsedel. Är det någon som vill se hur det ser ut för en Isodietatare? Varje morgon äter jag havregrynsgröt med blåbär, minimjölj och två kokta ägg. Varje förmiddag har jag ett mellanmål med nötter,äpple och oststavar. På eftermiddagen ska jag helst äta ett mellis, ibland gör jag det och ibland inte.

Här kommer planeringen för huvudmålen nästa vecka:

Måndag lunch: Lövbiff med grön linser
Måndag middag: Grönsakssoppa med lax

Tisdag lunch: Fruktsallad med keso och nötter
Tisdag middag: Potatissallad med rostbiff

Onsdag lunch: Fruktsallad med Keso och nötter (jaja lite tjatigt men enkelt)
Onsdag middag: Ostfyllt kycklingbröst med bönor

Torsdag lunch: Kyckling och potatissallad
Torsdag middag: Fläskfile med haricots verts

Fredag:????? får se vad som finns kvar i kylen

Helgen närmar sig och hoppas jag får träffa den här killen då:


Vilken raring vaa
Nilla


Kommentarer
Postat av: Veronica

Låter väldigt gott tycker jag!

2009-10-01 @ 21:32:33
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Det låter smaskigt. går man ner i vikt av att äta allt detta. Jag vill oxå hur gör man?

2009-10-01 @ 22:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0