Träningsvärk ojojoj

Igår skrev jag att träningsvärken var välkommen........undrar om det är någon som hör mig på jobbet när jag går på toa och kvider till när jag sätter mig på toastolen? Nej jag vill inte veta.

Ikväll finns det en del att se på tv:n, jag måste se till att disken är diskad, lunchen till imorgon är lagad, kaffebryggaren är laddad för morgondagen och allt detta före klockan åtta ikväll för då börjar "Bonde söker fru". Någon kanske tycker det ät löjligt men jag tycker att det handlar om beteendevetenskap på hög nivå och kan verkligen "grotta" ner mig i det. Ibland när jag ser på liknande program smsar Therese jag jag mellan varann med kommentaren som gör det ändå roligare.

Klockan nio är det min absoluta favorit "Grey¨s anatomy". Men är det bra eller....ibland rinner tårarna hejdlöst när jag ser det. Längtar till klockan nio.

Igår såg jag "Desperate housewives" som jag också älskar men där har jag en fråga? Är det en komedi eller en tragedi? Alltså jag vet inte.

Tyvärr Veronica ingen triss idag heller men nu kan det bli svårt för imorgon kommer en av mina kollegor tillbaka som haft semester två veckor och tänk om hon vill gå ut och dricka vin.......



Nilla


Kommentarer
Postat av: Tessan

Jesper har varit här och hämtat kortet nu, han fick skjuts i polisbil ner till resecentrum dessutom :) Hoppas att jag får låna kortet snart igen! ;)

2009-10-07 @ 21:39:42
Postat av: Veronica

Nej! STOPP! Jag vill inte ha någon trisslott! Drick inget vin!!!!!!!!!!!!



Jag sköter mina points men lägger dom på fel saker... Men ska skärpa till mej och försöka få till lite motion oxå, bara Putte kan bli frisk nån gång!

2009-10-07 @ 22:19:25
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0