Funbeat

Min topplista (30 dagar)

1.

Gunilla K.

BarBar 775 min

2.

Sally K.

BarBar 737 min

3.

Veronica L.

Bar 328 min

 

 


Var nu tvungen att kontra Sallys blogg eftersom hon igår hade gått om mig på funbeat och glad visade siffrorna. Men ha titta nu då?

Funbeat är en sidan där man bokför all träning. Som ni ser är har jag Veronica och Sally på min lista, finns det någon mera där ute som vill vara med? Gå då in på funbeat.se. Faktiskt riktigt roligt. Jag kommer inte ihåg hur långt bakåt som räknas men det är några veckor. Som ni ser ligger jag nu på 775 minuter och jag brukar ligga en bit över 1000. Bara att kämpa på alltså.

Nu har första den första dagen gått av mina åtta veckor i Isodieten. Måste erkänna att jag är lite hungrig ikväll men det är bara te som gäller, det kan jag lova.

Har varit på gymmet och kört ett styrkepass. Jag är såå duktig.......... om jag får säga det själv alltså.


Nilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0