Ingen vet vem du är?

Vill nu diskutera en klyscha:

Ibland hör man att någon ska jobba på att lära känna sig själv, hitta sig själv o.s.v. Men, vet du, hela du är en skapelseprocess som aldrig blir klar. Vem är det som skapar dig: Det är du själv, förutom själva befruktningen.

Vem vill du vara? Hur vill du att andra ska se dig?

Dina tankar och dina sorger är det ingen som ser och du väljer själv vem som ska få se dem. Men alla ha svarta tankar ibland och alla bär på sorger inom sig.

Låter det tugnt, ja men det hör till livet.

Nä jag är ingen dyster gök men blir djup i mina tankar ibland, djupare än vad som är riktigt riktigt. Kanske det beror på att jag har mycket runt mig och inte hinner till träning där jag får en slags sinnesro och bara kroppen jobbar.

Optimisten ser en möjligheter i varje problem
Pessimisten ser ett poblem i vajre möjlighet


Vågar du dig på en kommentar så tackar jag

Nilla


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag tycker att du och jag är så lika ibland...

Puss

2009-09-07 @ 20:45:46
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Veronica

oj... 1000 var dyrt!

2009-09-08 @ 10:38:25
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Mikael Kalered-Hansson

Från det ena till det andra. Jag åkte från Nytorp över Ö. Husby härom dagen. Det var ganska fint med öppen planlösning på er tomt. Jodå, jag tränar men har har bara gått ner 4,5 kg. 5 km på 26 minuter måste förbättras.Nu blir det Mallis i en vecka!!



Kram från din svåger



2009-09-08 @ 22:04:56
Postat av: Veronica

Men du... Vad får jag om du syndar då?

Ärligt, vi gör så här (lite billigare) den som fuskar först får köpa en trisslott till den andra?!

Med fusk menar jag överstiger matkontot med massor, i mitt fall 5 pts, i ditt fall får väl du bestämma... Eller?!

2009-09-09 @ 08:13:28
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0