Nöjd

Idag kan ja vara nöjd med mig själv....men va f--n betyder nöjd?

För mig känns ordet nöjd lite lamt .......som om det är acceptabelt men inte mer. Men jag vet inte jag kan ha fel.

Hur som helst: i morse tog jag min promenad men tänkte att nu måste jag nog höja ribban. Därför joggade jag ungefär halva vägen. Lite jobbigt eftersom jag då inte ätit något sedan kvällen innan, men det gick bra.

Efter jobbet var det bara att hoppa i träningskläderna och cykla ner till gymmet och köra styrka i 80 minuter. Fick hjälp med en ny maskin där man tränar rumpan..för den som har någon. Får se hur det känns imorgon. Jag har bokat in mig på ett spinningpass till imorgon.

Nu är jag värd lite näring och här ser ni den tallriken:

Ungsbakad lax, med ungsbakade grönsaker lite sallad, torkade tomater och avokado.
Rena lyxen en måndag kväll.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ser riktigt gott ut! :D

2009-09-14 @ 22:18:51
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0