Nu fattar jag....



Dessa vackra blommor som hängt på en bro här i Nyköping är nu borta vilket innebär att hösten är här.

Hela förra veckan undrade jag: varför och sedan varför och sedan, men va faan. Jag var irriterad, trött och något bitter. Visserligen vill jag tillstå att en del av de saker som jag blev arg på och det som irriterade var många gånger befogat, naturligtvis, haha.

Idag fick jag förklaringen och jag borde väll känna min kropp. Nu känns det bra att jag klarat av den här veckan och nu kommer det bara bli lättare.

Sitter nu i Nyköping och varit och handlat, planeringen för veckan är klar och det blir en enkel match. Tyvärr Veronica ingen trisslott i sikte. I morgon ska vågen komma fram och visa resultat.

Dagen har varit lite seg.....var inne i Norrköping vid två tiden i natt och hämtade min make. Han hade varit på klassfest från grundskolan, det var ett tag sedan han slutade. Det var några av grabbarna som han inte kände igen men han kände minsann igen alla tjejer.


Väl Mött
Nilla
 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är bra, jag kan köpa trisslotter till mej själv, tycker inte du ska behöva göra det! Kämpa på nu och som sagt det kan ju bara bli bättre nu när bitterheten går över!

Skönt att du fått svar...



(Du är med farmville såg jag! Du måste accetera min granneförfrågan! )

Puss

2009-09-27 @ 22:23:54
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0