Om du fick leva om 5 år?

Om du fick leva om de senaste fem åren och ta bort en del misstag du gjort, skulle du göra det då?

Jag i min enfalld tror att om jag tog bort de misstag jag gjort skulle jag göra några andra och vem vet, de kanske skulle vara värre? Möjligt att jag inte skulle köpa en del av de skor jag köpt. Om jag skulle göra om de senaste veckorna skulle jag inte äta allt det onyttiga jag stoppat i mig......

Nu är det söndag kväll igen, jobbar nu tre dagar och åker sedan till Bratislava. I Bratislava ska jag enbart vara turist och smaka av deras öl och vin. Vet ingenting om den staden men tror att det är en liten genuen stad.

Undrar hur shoppingen är? Kanske att de har några snygga skor. Jag behöver en ny plånbok, det kan jag titta på.

See you
Nilla


Kommentarer
Postat av: Sally

vilken livsfilosof du är :) är inte det jobbigt? puss :)

2009-09-13 @ 20:55:39
URL: http://sallykalered.blogg.se/
Postat av: Veronica

Nej dom senaste 5 åren har jag nog inte gjort SÅ stora misstag, men åren innan där finns en HEL DEL MISSTAG jag gärna skulle vilja haft ogjorda!

Puss

2009-09-13 @ 21:57:01
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0