Tur som en tok

Igår hittade jag en enkrona ute på väg till kontoret. Jag har fått lära mig att om man hittar en peng ska man stoppa den i skon och det ska ge tur.....Passade bra att det var Lottodragning igår. Tror ni att jag är rik nu?
Nä ingen fara men jag vann 22 kronor. Bra tänkte jag då får kronan ligga kvar. Men nu ikväll har jag ont under foten och inte har jag vunnit något men så har jag inget som jag kan vinna på. Det är klart..... om Veronica fuskar får jag en trisslott av henne. VERONICA fuska!!!!

Ostfylld kyckling,gröna ärtor sallad och valnötter

På lördag lir det Loppis i Söderköping. Har plockat ut lite kläder här och hemma har jag 8 resväskor fulla. Nästa vecka kan jag eventuellt köpa skor.

Nilla


Kommentarer
Postat av: Veronica

NÄ! Jag tänker inte fuska nu när det går så otroligt bra för mej!

2009-09-25 @ 12:08:21
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0