Absolut NUUU

Så var påsken över och vardagen närmar sig. Jag har haft en jättebra helg trots att vi hoppat påsken. Men vad vi inte hoppat är att stoppa in den ena onyttigheten i munnen efter den andra. Vet inte om jag törs ställa mig på vågen imorgon för den kanske inte håller.

Inte har det blivit så mycket motion heller utan bara en unka timmes promenad. Men jag har inte suttit stilla precis utan varit igång i stort hela tiden. Föräldrahemmet är klart för att mäklaren ska komma och ta foton och lägga ut för försäljning. Innan visning ska det bara finstädas och nya blommor in. Sedan blir det spännande.

Varje gång vi åker dit tänker jag att jag inte ska ta med mig något hem......I helgen blev det ett skåp, vinglas m.m. Ingemar var med och hjälpte till att röja källaren..hans koffert var full.

Hur som helst är jag mäkta trött på mig själv som fått tillbaka den stora valken på magen och jag kan inte skylla på någon annan än mig själv.

Därför har jag nu planerat för veckan och varit och handlat. Två dagar i rad kommer jag att äta KRÄFTSTJÄRTAR MED AVOKADO OCH KIDNEYBÖNOR till lunch. De andra två luncherna den här veckan blir KYCKLINGSALLAD MED KIDNEYBÖNOR OCH MANGO. Två kvällar blir det MOUSSAKA till middag, en kväll GRÖNSAKSSOPPA MED LAX. Veckans frukost blir TVÅ ÄGG OCH EN SMOOTHIE. Mellanmål blir frukt och nötter.

Räknar med att träna tisdag, onsdag och torsdag.

Så lite naturbilder från promenaden:

Bergvägg



Isfall



Vägen (snart kommer jag att jogga här).



Våren på väg

och då finns de här i träden:


(Jesper)

Ser fram mot veckan.

.....Nilla....


Kommentarer
Postat av: Veronica

Bra Hjärtat! Jag har oxå bestämt mej nu!

Nu köööööööööööööööööööööööör vi!

minus på vågen heja heja!!

2010-04-06 @ 11:22:34
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0