Anna Anka





Sitter här vi datorn och äter efter ett spinningpass. Samtidigt ser jag på Anna Anka söker assistent, ser om hon kan lära mig något. Kanske jag kan få några tips inför semestervikarietillsättning.

Undersökningen av mina batterier i peacemakern gick bra, åter på koll efter sommaren och inom ett år kommer de att bytas.

Idag utsattes jag för en frästelse. På ett personalmöte idag bjöds det på goda ostar, kex, bagetter och kakor. Min mun bara vill ha och min hjärna vill ha men min kropp behöver det inte. Tycker jag var ganska duktig som bara tog "lite" ost och några gurkbitar. Hoppas de kalorierna försvann under spinningpasset. Jag är inte helt nöjd med mig själv idag.

Hoppsan, nu sa Anna Anka att hon inte behövde "personlig utveckling". Tråkigt att vara färdig utvecklad......


.....Nilla.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0