Fem veckor

Nu är det bara en arbetsdag kvar till helgen,veckorna bara rinner iväg. Den här veckan hade jag bara fyra arbetsdagar. Det är inte många veckor i år som jag jobbat fem dagar men nu tittade jag i kalendern och såg att det är fem arbetsdagar i fem veckor. Ingen dag som jag måste vara ledig på grund av begravning eller något annat tråkigt. Det är inte heller någon dag inlagd för någon rolig resa heller. Men vet ni, JAG TYCKER DET ÄR SKÖNT.

Helgen som kommer är inbokad med Loppis på lördagen. Loppisen är i Söderköping sporthall som ligger vid badet, om du vill titta dit. Vi öppnar klockan 10. Välkommen och köp.

Idag är jag nöjd, inga frästelser som jag fallit för och jag har varit på gymmet.

.....Nilla.....


Kommentarer
Postat av: Veronica

Japp! Precis vad jag gjorde oxå! TRÄNADE!!!!!!

Bra pepp dära! Tack!

2010-04-08 @ 20:55:53
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0