Kolla batterier



Sitter och äter min grönsakssoppa med lax, i ugnen står en Moussaka och gräddas. Har varit på gymmet och kört ett pass innehållande 11 styrkemaskiner och två motionsövningar. Idag är jag nöjd med mig själv.

I morgon ska jag till hjärtmottagningen och kolla batterierna i peacemakern vilket jag nu måste gör varje halvår fram till nästa byte. Tror inte att det är någon fara för jag tycker att jag mår bra.

Peacemakern har jag haft i sex år, hinnan det mådde jag inte så bra. Tur att det finns grejer som kan öka på livskvaliten. Innan jag fick peacemakern var jag så trött, så trött, orkade inte gå ur bilen ibland när jag kom hem utan fick tvinga mig själv. Jag min IDIOT trodde att jag bara var lat.

Jaja, imorgon blir det spinning.

Glömt att berätta att katten Maja mår riktigt bra nu och försöker stödja lite på benet, hoppar upp i soffor, fåtöljer och sängar. Hon har magrat väldig .....  det har inte jag.

.....Nilla....


Kommentarer
Postat av: Maria

Vart i Söderköping o när är loppisen???

KRAM

2010-04-06 @ 20:41:12
URL: http://levisvilda.blogspot.com
Postat av: Veronica

Snart är du lika mager som katta...

2010-04-06 @ 21:30:41
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Madde

Skönt att höra om Maja.

2010-04-07 @ 18:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0