Vilken kille!




Vi tog en promenad idag till kärret, Therese, Axel och jag. Vi såg att grodorna hoppade en bit ut i kärret men de var ännu inte så blå som de är innan de lägger yngel. Axel försökte fiska lite men fick inget. Joggingspåret såg okey ut nu men ändå blir det inte av att jag joggar.

Lördagen jobbade vi i Lotstorpet med all möjlig bråte som ska sorteras, kastas o.s.v. Jag bar plattor och det känns i armarna idag.

I morgon börjar stegräknartävling och jag har inga batterier i min räknare.......får väll räkna stegen manuellt!

....Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag trodde ju du hade anordnat med en stegräknartävling här på bloggen ju :( Som jag skulle vinna...

2010-04-18 @ 20:05:55
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Vilka härliga bilder.Han är för skön den pojken.

2010-04-21 @ 09:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0