Bara måste!

Hm...igår kväll kunde jag inte somna, var jättetrött men låg och tänkte på min cykel.

Planerna nu var att jag skulle ta upp mammas cykel till Nyköping. Den är en gammal utan växlar och ganska skramlig. Tänkte att det kanske är en sådan cykel som man får behålla.

Men jag vet hur det blir: Jag kommer att ta bilen för att det inte är roligt att cykla på en utan växlar och osäker broms. Nä, det blir bilen som får åka korta turer, vilket är osmidigt, inte miljövänligt och kostar en del.

Jag bestämde mig för att jag skulle ha en ny cykel.

Bra tid att köpa cykel på hösten efter som de har en del rea (visst, kan ha blivit lurad).

Fick välja mellan en vit eller grön, valde grön.



Ser väll bra ut?
Bättre än den här som bor brevid:


En sak till bara:
Idag har jag långbyxor vilket är lika med att hösten är här.

....Nilla...


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Jättefin framförallt färgen, den kommer köra dig runt i Nyköping med aktning, men glöm inte att backa in den i cyckelstället, för det verkar göra tjuvarna lite osäkra och sen borde du ha elstängsel runt den.

2010-08-30 @ 17:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0