En kalori hit och en dit

Här försöker vi ha koll på kalorierna. Jag använder mig av "Hälovakten" som räknar åt mig. Ibland är det lite svårt att kunna redogöra för hur mycket jag har ätit av något och ibland finns inte det jag ätit med i deras register. Men jag tror att det blir ganska nära sanningen iallafall.

Jag har använt den nu i två och en halv vecka och idag är första dagen jag överskridit mitt dagliga kaloriemål. Beror på att jag ikväll varit och ätit en plankstek och druckit en öl.

Överskridandet är på 251 kalorier..........MEN igår låg jag på 907 minus (klart att det var spinningens förtjänst men ändå).

I viktväktarna får man spara och dessutom har man bonuspoäng och då måste väll jag ha det också?

.....Nilla....


Kommentarer
Postat av: Veronica

Såklart du oxå får unna dej o spara!

Du var med all säkerhet värd både plankstek o öl!

Puss

2010-08-18 @ 21:14:17
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0