Lata dagar

Semestervädret är inte det mest perfekta men för min del gör det inget. Jag får tiden att gå ändå och tar faktiskt vara på mig själv. I morse tog jag en timmes promenad och passade på att snacka lite med de här godingarna



Åkte sedan in till Norrköping och gled runt medan jag väntade på Jesper som var hos sin jobbcoach. Passade på att byta min trasiga MP3 spelare, handlade träningskläder och tog en sallad på Paus.

Hemma var jag tvungen att ta en cykeltur för att lyssna på musik, cyklar och sjunger. Eftersom vädret är ostadigt får man klä sig därefter:


Trodde väl aldrig att det skulle sitta en cykelhjälm på mitt huvud.

Mina fötter mår inte riktigt bra, självsprickor och blåsor. Därför inhandlade jag lite preparat och de har nu fått lite omtanke:



De blev så glada, fötterna!

.....Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0