Packning pågår




Varför är det mycket i väskan? Jag borde ha lärt mig packa........

Snart går jag till sängs och sover för att vakna till en sista dagen på jobbet före semestern. Jag har hur mycket som helst att göra på jobbet så det kommer inte vara svårt att få dagen att gå.

Syrran, Jesper och Sally blir uppskjutsade av min kära svåger till mig i Nyköping vid fem halv sex och då drar vi till Stockholm för att sova på hotell eftersom vi sedan ska lyfta tidigt på torsdag morgon.

Sally påminde mig om träningskläder..........ja, eventuellt kommer vi att träna, kanske jogga.......lovar inget.

Skulle ta en bild på min nya tv, roligt att det man ser min spegelbild i fönstret.



..........Nilla.......


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag köpte mej en ny resväska på rusta idag för min lilla resa i Mars.

Du, ta nu med dej ditt eget pass när ni åker, så du inte åker med mitt ! =)

Puss

2010-02-16 @ 21:38:41
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0